måndag 1 juni 2009

Regnbuger og skyer

Tar till lite danska i titeln. För att det representerar hur min vardag ser ut nu.
Inte lätt med alla fyra döttrarna alltid...

Skyer...
Det är Vifslan som mått dåligt, men nu är hennes liv mer i balans och hon ser fram emot sin resa :) Men det är inte mer än de närmaste vännerna jag orkar dela det belastande med, och ett par ord här på le blog. Inte för att det är något skämmigt för mig, men tyvärr vet man aldrig hur ord faller i andras sammanhang. Och i Vifslans fall vill jag vara ursäker. Tofslan är rörd över det som hänt och efter sin amblansfärd och maghistoria i påskas har hon haft det lite jobbigt med studierna. Känns som om det är läge för lite sommarlov för båda två :)

Regnbuger...
Vi sover bättre om natten, Lillärtan vaknar en gång rätt så sent och sen sover hon intill mig tills det är dags att kliva upp. Ofta ligger hon kvar och sover själv någon timme till. SUPERskönt!!!
Det är efter sådana nätter jag känner mig utvilad.
Njuter av frukost tillsammans med Ärtan. Över en hemmagjord latte, läser hela tidningen och pratar och skojar med min Ärta. En god början på dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar